3/13/2014

layout - pink

 
layout - pink
 
 
 
walk into the pink
 
 
 
this pink page was inspired from the hot pink color of socks which i wore.
 
 
 
 
 
pink give me a feeling of girl's & romantic.
so i chose this alphabet diecut
 
 
 
 
and a big blossom .
 
  
 
 
i think pink color make me be a girl... : )
(although i'm getting older .)
 
 
 
 


3 comments:

  1. 쌤의 디자인팀을 감축드리옵니다~!! 짝짝짝

    ReplyDelete
    Replies
    1. ㅋㅋㅋ~ 감사해요!! 더화이팅할께요!!
      근데 팔로우 아직도 못하고있어요 이거 해달라고 하는데...ㅋ

      Delete
    2. 아 그 메뉴를 아직도 못찾으신겐가요 ㅋㅋㅋㅋㅋ 아 쫌 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

      Delete